Avontuur

april 25, 2016

Het avontuur is begonnen, na zeker wel een jaar wikken en wegen heb ik besloten om Taxx Lifestyle te registreren bij de Kamer van Koophandel. Per 1 april was het dan ook een feit dat Taxx Lifestyle officieel te boeken staat als en eenmanszaak.


Vanaf kleins af aan was ik al bezig met het interieur van mijn kamer en schroomde ik niet om geregeld de hele boel om te gooien. Toen ik wat ouder werd en op mijzelf ging wonen, kwam daar het opknappen van meubeltjes bij. Ik kocht ze op de rommelmarkt, bij de kringlop of vond ze bij het grofvuil, knapte ze op en verkocht ze via Marktplaats. In 2007 verwezenlijkten we onze droom en knapte we ons eigen jaren 30 huis van boven tot onder helemaal op naar eigen smaak en stijl.


Toen de kinderen kwamen was het even wat minder, maar de creativiteit bleef kriebelen. Nu de kinderen wat ouder zijn, krijg ik weer wat meer tijd en merk ik dat ik er weer aan toe kom. De papieren slingers zijn erg leuk en ook de naamborden doen het redelijk goed. Omdat ik meer reclame wil maken via social media heb ik ervoor gekozen om mijn bedrijfje te registreren. Zodat alles via de legale weg gaat. Of het nu een booming wordt of niet, het is en blijft een hobby.



You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular