Over de grens

juni 15, 2018

Vorig jaar kwam er een droom van mij uit. Mijn slingers gingen over de grens en niet een klein stukje; nee, mijn slingers gingen naar het verre oosten, namelijk naar Bahrein. Naar een Nederlands koppel weliswaar, maar dat maakt het alleen maar leuk! Hoe trots was ik!


Het Nederlandse stel benaderde mij via Facebook om twee naamslingers te maken voor hun pasgeboren zoon Binck. De ouders van de kersverse mama zouden hun kleinzoon gaan bewonderen en of ik de slingers met hun mee kon geven op hun reis. Dat ging ik regelen en ik ging aan de slag met ook nog eens twee van mijn favoriete kleuren.


Ik maakte deze twee mooie naamslingers. Waarvan één dubbelzijdig zodat de slinger van twee kanten te lezen is. Door deze mooie kleuren was ik op slag verliefd op Binck. Op de naam dan, want Binck had ik nog nooit ontmoet. Maar deze slinger maakte hem stoer en schattig tegelijk.


Een paar weken na dat ik de slingers had afgeleverd bij trotse opa en oma kreeg ik een prachtige foto vanuit Bahrein met Binck slapend in de box onder de dubbelzijdige grijze naamslinger met hartjes. Hoe gaaf! Daar doe je het voor, zo leuk!

Nog geen jaar later kreeg ik een bericht van het koppel. Of ik een slinger wilde maken voor de eerste verjaardag van hun 'Binck'. Ze zouden voor die tijd nog een trip naar Nederland maken, dus konden ze de slinger zelf meenemen naar huis. Hoe bijzonder en natuurlijk maakte ik met liefde deze slinger.

Ook deze slinger zorgt er voor dat je verliefd wordt op Binck, ongeacht dat je hem ooit in het echt hebt ontmoet!


Mocht je meer willen weten over deze slingers, bekijk de naamslingers en de verjaardagsslingers met vrije tekst in mijn webshop.

You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular