Teksten in huis

juni 15, 2014

Mooie teksten in huis; je ziet ze steeds vaker en vooral de printables zijn helemaal hot op dit moment. Toen we hier 2 en half jaar geleden kwamen wonen kocht ik dit mooie juten doek met tekst. (*Klik* voor een leuk oud blogje daarover)



Iemand waar ik sinds kort een enorm fan van ben, en niet alleen van haar teksten, maar van haar blog in het algemeen is Elske *klik*. Ze maakt prachtige posters, kaarten en ook geweldige gave printables die je gratis kunt downloaden.

Na wat speurwerk op haar blog kwam ik deze tegen, die me op dat moment ontzettend aansprak en me nu nog steeds met beide benen op de grond zet als ik hem zie;

Ik downloadde hem, printte hem uit en gaf hem een mooi plekje in ons gerestylde toilet (hier later meer over):

Hou jij van teksten in je huis?

You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular