Traktatie Tipitent

juli 16, 2016

Het is alweer even geleden, maar afgelopen maart nam onze jongste afscheid van de peuterspeelzaal. Op de dag dat hij afscheid nam werd hij ook 4 jaar oud, dus een mooie gelegenheid om een leuke traktatie te maken.


Via het blog van Wimke werd ik geinspireerd voor deze leuke traktatie in de vorm van een tipitent, via haar blog werd ik verwezen naar de site van Francien waar ik de mal kon downloaden. Na het downloaden van deze mal kopieerde ik deze verschillende kleuren papier en maakte ik de tentjes. De eerste zijn even lastig, maar zodra je de smaak te pakken hebt gaat het goed.


Als tentstokken gebruikt ik zoute stokjes (3 per tentje) en onder in de tent legde ik nog een klein speeltje, ook hing ik aan een van de tentstokjes nog een kaartje met een afscheidstekst. De traktatie viel in goede aarde en ik was er ook best een beetje trots op.

Wil je ook deze traktatie maken, download dan bij Francien (klik) de mal.



You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular