Waxine Sfeer

augustus 16, 2016

Afgelopen week vulde ik de webshop weer aan met een hele partij nieuwe waxineblokjes. Deze gezellige waxinelichtjes worden gemaakt van blokjes hout die van een pallet afkomen, door de diversiteit van deze pallets is het mogelijk om echt prachtige en sfeervolle waxineblokjes te creëren.




Vooral de naturel-versie zijn mijn favoriet met het liefst nog een brandmerk er op of gemaakt van oud robuust hout voor een industriële uitstraling. Helaas zijn deze wel vrij zeldzaam, maar heel af en toe kom ik ze nog tegen.

Maar natuurlijk zijn de gekleurde ook erg leuk met of zonder afbeelding, deze kunnen op verzoek gemaakt worden, dus laat het me weten als je zelf een idee hebt die niet in de webshop staat.


Check dus snel onze webshop (klikklik) voor het nieuwe aangevulde assortiment.


You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular