Dipping

december 02, 2014

Het is alweer een tijdje een trend; Dipping! Niet alleen op interieur-gebied, maar ook in de voedsel-sector en bij de kapper komen we deze term tegen. Op interieur-gebied wordt er van alles "gedipt", kaarsen, kandelaars, hout bestek, zelfs stoelen, je kan het zo gek niet bedenken.

Ik houd het deze keer bij 2 oude saaie bloempotten. Om het geheel een beetje op te fleuren heb ik ze ook een nieuwe basiskleur gegeven voor ik de "dipping-kleur" er op deed.


Ik spoot de bloempotten eerste goed in met een primer voor een betere hechting van de verflaag, daarna spoot ik de gehele bloempot in een witte/creme-kleur. Toen deze goed droog was, plakt ik het gedeelte dat niet "gedipt" hoefde te worden goed af en verfde ik de onderkant met een restje matte muurverf.

En zeg nou eerlijk, dit ziet er toch veel beter uit, dan die oude saaie bloempotten. ;)


You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular