DIY Notitieboekjes

januari 07, 2015

Ze zijn al een paar keer voorbij gekomen op mijn facebookpagina en/of instagramaccount, de leukste DIY notitieboekjes. Je kunt ze dus maken zoals je zelf wilt met eigen gekozen materialen en het is vooral leuk om er een persoonlijk kado van te maken.

Het enige wat je nodig hebt zijn natuurlijk de kale notitieboekjes;


Ik koop deze altijd bij de Action, tot mijn grote verbazing heb ik ze al en hele tijd niet meer gezien in de winkel, waar ik dus flink van baal, please Action laat ze weer snel in uw assortiment zijn, en verder trek je gewoon jouw hele knutselkast overhoop; stiften, stempels, washitape, stickers, lettertang, je kunt echt alles gebruiken om de boekjes naar eigen smaak op te leuken!

Hier enkele voorbeelden die ik maakte, voor mezelf, maar ook om kado te doen;






You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular