Woonketting

juli 14, 2015

Inmiddels alweer 3 maanden geleden won ik deze geweldig leuke woonketting via een Instagram Giveaway van "Paper and Tape".


Na dat de uitslag bekend was, had ik hem binnen 2 dagen in huis, helemaal leuk verpakt met zelfs nog wat extra leuke hebbedingetjes en vooral knutselspullen erbij. Het in elkaar zetten van de woonketting ging heel eenvoudig, dankzij de duidelijke omschrijving.


Ik ben echt superblij met deze prijs en past helemaal bij mij en mijn Taxx-Lifestyle-projectjes, nogmaals super bedankt Paper en Tape! En voor de geinteresseerde bezoek Ramona op de volgende media website Paper and TapeFacebook en/of Instagram

You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular