3 jaar!

juni 01, 2017

Drie jaar geleden startte ik dit blog, in mijn eerste blog op deze site kun je lezen hoe en waarom. Daarna volgde er veel activiteiten. In juni 2014 begonnen we met de pallethouten woonaccessoires en in februari 2015 maakte ik de eerste naamslingers van de jongens. Toen nog kleurde ik iedere letter met de hand in.


En zo gebeurde dat ik me via een paar uitstapjes uiteindelijk ging concentreren op de naamslingers en de handgeschilderde naamborden. In april 2016 maakte ik de stap om een KVK-nummer aan te vragen en zo van Taxx Lifestyle een echte onderneming te maken. Niet zo zeer om heel groot te gaan worden, maar meer om te kijken wat de mogelijkheden zijn zonder bang te zijn dat je iets illegaals doet.

Er kwam facebookpagina en een webshop en ook mensen die niet binnen mijn vrienden of kennissenkring vallen vonden mij. Er gingen zelfs slingers naar het buitenland, hoe leuk! Trots was ik op de eerste bestellingen die binnenkwamen via  mijn webshop.

Er staat een nu een mini-onderneming met af en toe een leuke bestelling en dat is prima. Soms zou ik wel wat meer bekendheid willen of wat meer willen verkopen, maar soms zijn er ook momenten dat alles te gelijk komt en dat is ook niet altijd handig. Dus we gaan lekker zo door.

Wat meer bekendheid en betere contents op Social Media is waar ik nu aan wil gaan werken en in combinatie met mijn Taxx Life Blog werken aan een bekende en stabiele naam. Dus vol goede moed op naar de 5 jaar!




You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular